Happiness

Quick post.

I looked at my friends who have normal jobs. They seem to be happy. This Sunday they are attending a friend’s wedding. Usually, at weekend, they have Dota matches, things that I have abandoned for a long time.

My life is the opposite. Or may it be I that make it harder?

Anyway, frankly, I cannot say that I am happy for now. Need to re-auto-motivate. Or auto-re-motivate? Which one is correct?

11 Responses to “Happiness”


  1. 1 Ando-kun 10/05/2009 at 1:26 AM

    eeenngggg……….. rada nggak ngeh sama maksutnya.
    Mungkin yang tepat reactive automotive…..😆

    *dipitak karena OOT*

  2. 2 Generasi Patah Hati 10/05/2009 at 11:13 AM

    Semangat Mas Mario, yang penting dinikmati saja kulish S2 nya😀
    bentar lagi selesai kan? malah kalau sudah lulus ente bisa jadi bos mereka, hehehe
    eh ntar kalau saya sudah mulai kuliah boleh yah tanya2 lagi😀

  3. 3 Lumiere 10/05/2009 at 12:33 PM

    Commonly, we did who make it hard,
    sama. aku juga lagi belajar ^^ membiarkan kehidupan yang mengajari kita, mengalir saja, nikmati & syukuri setiap prosesnya.. di luar yg kau tau, banyak lho yg iri & rela berbagi tempat dgmu😛
    Panta chōrei kai ouden menei! brotha😉

  4. 4 dnial 10/05/2009 at 7:08 PM

    Just read PHD Comics, mate! :))

  5. 5 Felicia 10/05/2009 at 7:11 PM

    yah, rumput tetangga selalu lebih indah…
    “kelihatannya” bahagia, tapi pasti masing2 punya masalah sendiri juga…
    saya juga sedang dalam hitungan hari tuk memasuki dunia kerja, sedikit nervous dan mules2… >.<

  6. 6 yan9 11/05/2009 at 10:32 AM

    kok aku merasa diriku lebih happy ya daripada temen-temenku yang udah kerja ha ha ha…
    *happy meskipun sebenernya agak-agak unhappy juga sih ha ha*

  7. 7 Catalogues 11/05/2009 at 5:34 PM

    The immutable law of Murphyism: the shit is always browner on the other side. 8)

  8. 8 waskito 13/05/2009 at 11:10 AM

    Hmm, people always think that they are suffering.
    For some reason, we choose studying than working.
    so, the question is ngopo angel2 sekolah, ujung2e juga golek duwit!
    damn!!!…………..
    hahahha

  9. 9 lambrtz 14/05/2009 at 12:06 AM

    @Ando-kun😕

    @Generasi Patah Hati
    Hwehehe…depresi tahap 2.
    Silakan tanya-tanya lagi.

    @Lumiere
    Iya, mungkin saya harus lebih banyak bersyukur🙂

    @dnial
    Dah khatam om😦

    @Felicia
    Jalan-jalan aja😆

    @yan9
    Masa sih?😕

    @Catalogues
    *sigh*

    @waskito
    Pencarian ilmu tok😀

  10. 10 jensen99 14/05/2009 at 1:51 PM

    Saya jadi ingat ini…😐


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




lambrtz looks like this

Me

You can write comments in any language that you want, but please bear in mind that I only understand 4 languages: English, Indonesian, Javanese and Malay.

Archives

Categories

May 2009
S M T W T F S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Click to view my Personality Profile page