Jakarta

A road in Jakarta

Salah sijining dalan ing Jakarta

Saben dina macet ra ketulungan
Yen pas prei macetke liyan

Yo pra sedhulur sedaya
mBoten sah nyambut damel ing Jakarta
Luwih becik urip ning desa
Bangun desa kanthi makmur sentosa

15 Responses to “Jakarta”


  1. 1 frozen 15/09/2009 at 1:14 PM

    Yen nurutke pitakonku yo Mas, sing jenenge kuto guedhe ki ning ndhi-ndhi padha-padha ndhuwe perkoro ambi sing jenenge muacet. Lan yen nurutke njalukku yo Mas, luwih apik aku po awakmu luwih mikirake perkoro kuwi sing jenenge omah-omah sing wis ra patut dinggoni. Ra elok tenan, Jakarta dadi Ibu Kota kok malah akeh penduduke sing ra ndhuwe omah. Udune pemerintah ngrewangi nyediakke omah murah opo istilahe “memfasilitasi”, cobo ndhelok, malah akehe omah-omah cah cilik diseret, diambrukne. Gendheng po ra pemerintah koyo ngono.

    Aku ono wacanen apik nggo awakmu. [Iki]

    Terus…

    *halah, ndadhak kedhowon mengko, wis ah*

  2. 2 Ardianto 15/09/2009 at 4:01 PM

    Yen pas prei macetke liyan

    Saben dina Sabtu lan Minggu, Bandung macet amarga kathah mobil saking Jakarta. Nggawe gak penak wong-wong Bandung.

  3. 3 Generasi Patah Hati 15/09/2009 at 5:08 PM

    Sae sanget Mas seratanipun panjenengan, inspiratif!๐Ÿ˜€
    Jakarta oh Jakarta.

  4. 4 jensen99 15/09/2009 at 5:08 PM

    Selama transportasi umum gak pernah bener, ya tetep aja macet. Kalo gak salah perbandingan mobil pribadi & umum tu 75% – 25%, padahal yang 30% ini mengangkut 80% warga yang bepergian.

    Disini solusinya sudah jelas: pindahkan pusat pemerintahan ke luar Jawa!๐Ÿ˜Ž

  5. 5 Zephyr 15/09/2009 at 6:44 PM

    Tulisan yang jawasentris..๐Ÿ˜Ž ga ngerti bahasa jawa

  6. 6 Snowie 15/09/2009 at 6:59 PM

    *ngerti dikit*

    Itu maksudnya, membangun desa dan balik sana ya, dari pada tinggal di jakarta yang macet karena terlalu banyak penduduk?

    *//sok ngerti bahasa kejawen*๐Ÿ˜›

    Ah, tapi kalo bener yang saya tangkap, setuju deh. Kalo di daerah pembangunannya merata, gak bakal deh orang ke jakarta buat nyari hidup.

    Tinggal di daerah itu sebenarnya enak juga. Yang penting punya uang untuk memenuhi kebutuhan dan kesenangan hidup.:mrgreen:

    ____

    :: jensen99

    Emang senior ngerti sama tulisannya?
    Atau cuma menebak melalui gambar?๐Ÿ˜Ž

    *kabur*

  7. 7 jensen99 15/09/2009 at 7:38 PM

    @ snowie

    Emang senior ngerti sama tulisannya?

    Bisa dibilang ngerti, saya cuma gak bisa komen pake bahasa Jawa. Terjemahannya kan kira2: Tiap hari macetnya tak terkira, Saat libur memacetkan orang lain, lanjutannya tu cuma himbauan supaya gak perlu rame2 ke Jakarta, bangun desa sahaja…๐Ÿ˜

  8. 8 Kurotsuchi 16/09/2009 at 1:02 AM

    bahasamu iku koq dicampur ngoko karo krama ngoko to cah?! lha trus banjur kepriwe iku…๐Ÿ˜†

    sak ngertiku, cah… sliramu iku ora mangerteni nasibe awakku iki… kesasar nang jakarta amarga ngerumangsani nak aku ora keduman papan pegawean nang ngayogyakarta hadiningrat… mulane awakku iki golek sandang-pangan lan papan nang jakarta, nambah macet lan nyudani space nang ibukota….

    ananging awakku iki isih pengen bali nang asalku, cah… urip tenang ora perlu wedi bakal bubrah… lha wong nang desaku ora ono papan hiburan malam je… dadine awakku namung iso ngrungokne dhandhang gula… dudu lagune lady gaga๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

  9. 9 Ali Sastroamidjojo 16/09/2009 at 1:04 AM

    saya mau tingal di desa

  10. 10 Arm 16/09/2009 at 5:48 AM

    bosone sengojo digawe aneh ben berrima ik:mrgreen:

    @Snowie :

    Kalo di daerah pembangunannya merata, gak bakal deh orang ke jakarta buat nyari hidup.

    IMO, urbanisasi itu fenomena umum di tiap negara kok. Bahkan di Jepang, yg relatif pembangunannya lebih merata dibanding Indonesia, anak mudanya juga lebih suka mengadu nasib di Tokyo ketimbang membangun daerah asal๐Ÿ™‚. Mungkin suheng Ando bisa lebih menjelaskan๐Ÿ™„
    lha si tuan rumah juga malah migrasi ke negara tetangga tuh :-”

    IMO, mo urbanisasi ke Jakarta ga masalah, asal memang punya kemampuan yang dibutuhkan dan sudah memiliki pekerjaan tetap di Jakarta๐Ÿ™‚
    yang bikin gedhek kan biasanya kalo habis lebaran gini banyak orang2 tanpa pekerjaan jelas asal dateng aja ngadu nasib di ibukota๐Ÿ˜

  11. 11 Sukma 16/09/2009 at 10:33 AM

    Mboten mangertos kula kaliyan seratipun panjenengan๐Ÿ˜Ž

  12. 12 lambrtz 16/09/2009 at 11:15 AM

    @frozen
    He, ngarep-arep pemerintah? Jajal konsultasi karo Mas iki sik.๐Ÿ˜Ž
    Tur ya piye ya. Mungkin aku salah, tapi

    Ra elok tenan, Jakarta dadi Ibu Kota kok malah akeh penduduke sing ra ndhuwe omah.

    sebagian amerga penduduk pendatang iki tanpa skill memadai tanpa modal finansial nekat ning Jakarta nggo golek dhuwit. Ya jadilah demikian.๐Ÿ™„

    @Ardianto
    Yayaya. Lan nek wis wayah badha ngene Jogja melu kebak Plat B. Perantauan Jogja ning Jakarta.๐Ÿ˜

    @Generasi Patah Hati
    Bukane wis akeh?๐Ÿ˜•
    Anyway, sesuk nyambut gawe ning Palu ae, melu kancaku menek BTS.๐Ÿ˜Ž

    @jensen99
    Pindahkan ke Kutai saja.๐Ÿ˜ˆ

    @Zephyr
    Yaelah masa pakai ngeblog dalam Bahasa Jawa aja dibilang Jawasentris.๐Ÿ˜๐Ÿ˜†

    @Snowie:mrgreen:
    Ya itu maksud saya. Pemerataan. Daripada nunggu pemerintah ya mending memeratakan daerah sendiri to.๐Ÿ˜›
    Ah terkadang saya pun kepikiran untuk kembali ke kampung halaman, menikmati hidup baring-berbaring di sana.๐Ÿ˜

    @jensen99
    Terima kasih sudah menerjemahkan.๐Ÿ˜€

    @Kurotsuchi

    bahasamu iku koq dicampur ngoko karo krama ngoko to cah?! lha trus banjur kepriwe ikuโ€ฆ

    Eee…karepe sing bagian pertama sih ngomong karo awakku dhewe, sing keloro karo wong liya. *ngeyel*
    Tur aku ra ngerti krama inggile urip, dadi ya…๐Ÿ˜ณ

    sak ngertiku, cahโ€ฆ sliramu iku ora mangerteni nasibe awakku ikiโ€ฆ kesasar nang jakarta amarga ngerumangsani nak aku ora keduman papan pegawean nang ngayogyakarta hadiningratโ€ฆ mulane awakku iki golek sandang-pangan lan papan nang jakarta, nambah macet lan nyudani space nang ibukotaโ€ฆ.

    Oh temtu kula mangertos sanget.๐Ÿ˜€
    Lha aku biyen pas meh lulus yo kepikiran, iki bar lulus meh ngopo ya. Biyen
    melu wawancara Epson ning Cikarang banjur kaget, elhadalah kok kuthane kaya ngene…panas gersang macet…wis males aku…๐Ÿ˜

    Eee…iki dudu nglarang urbanisasi menyang Jakarta kok. Mung wujud “kekesalan” karo Jakarta.๐Ÿ˜›
    Tapi jujur ae nek aku, misale kerja ning Indonesia ngono, kepingine ora ning Jakarta. Merantau ke timur, atau umpama ning Jawa ya ning kutha liyane lah. Balik Ponorogo mungkin.๐Ÿ˜›

    ananging awakku iki isih pengen bali nang asalku, cahโ€ฆ urip tenang ora perlu wedi bakal bubrahโ€ฆ lha wong nang desaku ora ono papan hiburan malam jeโ€ฆ dadine awakku namung iso ngrungokne dhandhang gulaโ€ฆ dudu lagune lady gaga

    Awakmu saka endi to? Kok sajak mencit ngono.๐Ÿ˜• Lha dhulurku ae setelane selang-seling Slipknot-Morning Musume je.๐Ÿ˜†

    —————————————————

    mPun semanten rumiyin njih, mangke dilanjutaken malih.๐Ÿ˜€

  13. 13 lambrtz 16/09/2009 at 11:33 PM

    @Ali Sastroamidjojo
    Idem.๐Ÿ˜

    @Arm

    bosone sengojo digawe aneh ben berrima ik

    ๐Ÿ˜Ž

    IMO, urbanisasi itu fenomena umum di tiap negara kok. Bahkan di Jepang, yg relatif pembangunannya lebih merata dibanding Indonesia, anak mudanya juga lebih suka mengadu nasib di Tokyo ketimbang membangun daerah asal . Mungkin suheng Ando bisa lebih menjelaskan

    Memang sih, tapi…

    lha si tuan rumah juga malah migrasi ke negara tetangga tuh :-โ€

    Saya kan ga ke Jakarta. :-”

    IMO, mo urbanisasi ke Jakarta ga masalah, asal memang punya kemampuan yang dibutuhkan dan sudah memiliki pekerjaan tetap di Jakarta
    yang bikin gedhek kan biasanya kalo habis lebaran gini banyak orang2 tanpa pekerjaan jelas asal dateng aja ngadu nasib di ibukota

    This.

    @Sukma
    Lha itu?????๐Ÿ˜ฏ

  14. 14 Sukma 17/09/2009 at 11:47 AM

    Lha itu?????๐Ÿ˜ฏ

    Ahem๐Ÿ˜Ž

    *credits to Kurotsuchi*

  15. 15 lambrtz 18/09/2009 at 12:39 AM

    ^
    Hooo…pantes๐Ÿ˜›


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




lambrtz looks like this

Me

You can write comments in any language that you want, but please bear in mind that I only understand 4 languages: English, Indonesian, Javanese and Malay.

Archives

Categories

September 2009
S M T W T F S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Click to view my Personality Profile page