Menye-menye

menye-menye

14 Responses to “Menye-menye”


  1. 1 lambrtz 08/10/2009 at 10:31 PM

    Source: http://media.photobucket.com/image/anime%20cry/SandNinjaTemari/anime-1.jpg

    Kawaiiiii~~~โค

    BTW, sorry for the comments that I haven't responded. I will answer them this weekend.

  2. 2 Zephyr 08/10/2009 at 11:25 PM

    *sedang sibuk di lab, meramu serum anti menye-menye melankoli a.k.a M310W yang sedang menyerang blogosfer..๐Ÿ˜Ž *

  3. 3 frozen 08/10/2009 at 11:32 PM

    jelek jelek jelekโ„ข

  4. 4 Kurotsuchi 09/10/2009 at 2:15 AM

    ini nih yang mencoreng muka blogger…๐Ÿ‘ฟ
    lagian sejak kapan kamu ikut ketularan penyakit menyegeje ini, mbertz? penangkalnya belum ketemu loh…

  5. 5 G3mbel 09/10/2009 at 8:28 AM

    yang menye-menye itu cowo, apa cewe ya… ?๐Ÿ™„

    .

    For the woman, the man is a means: the end is always the child ( menye-menye )

    .
    .
    .
    .

    * pasti itu gambar cewe tul kan …?:mrgreen: *

    .

    * ngumpet sebelum di timpuk batako *

  6. 6 jensen99 09/10/2009 at 11:32 AM

    Itu sih nangis, bukan menye!๐Ÿ‘ฟ

  7. 7 Frea 09/10/2009 at 11:49 AM

    ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

    *serius*

    Ehm,
    sudahlah, di nikmati saja, ga perlu di definisi, apalagi di sesali. Kemenyean akan berlalu seiring berjalannya waktu, ini cuma fase sesaat, waktu yang terbuang bukannya percuma, ia menjadi pembelajaran bila fase itu kembali suatu hari nanti.
    Di nikmati, jangan terlalu dipikirkan, kemenyean itu, akan semakin meraja lela kalau makin di dalami.
    *hayah, ngomong apa saya barusan* XDDD

  8. 8 bluethunderheart 09/10/2009 at 4:21 PM

    wah koq u tahu c kalau aku menye menye padahal baru kenalan hehehhe…………………..salam persahabatan yah
    salam hangat selalu

  9. 9 lambrtz 09/10/2009 at 8:59 PM

    @Zephyr
    Kalo udah berhasil kasih tahu ya.๐Ÿ˜€

    @frozen
    Biarin.

    @Kurotsuchi
    Kenapa ya~:mrgreen:

    @G3mbel
    Cowok cewek ga masalah lah.๐Ÿ˜€

    @jensen99
    Susah nyari yang beneran menye.๐Ÿ˜ฆ

    @Frea๐Ÿ˜ฏ *tercerahkan*
    Anyway, makasih buat yang kemarin malam.๐Ÿ˜‰

    @bluethunderheart
    Kebetulan aja saudara nyasar kemari.:mrgreen:
    OK salam kenal juga.๐Ÿ™‚

  10. 10 Frea 09/10/2009 at 11:38 PM

    Anyway, makasih buat yang kemarin malam.

    eh..emm…. :blush:
    bukan apa-apa kok…:blush:

    *hayahhhhh*๐Ÿ˜†

  11. 11 Frea 10/10/2009 at 12:01 AM

    eh, codenya bukan itu ya?
    *lupa*๐Ÿ˜ณ
    XDD

  12. 12 sora9n 10/10/2009 at 12:02 AM

    *lihat gambar & definisi*

    Tssssssk, what a shame. This IS how seasoned veterans do that, n00b. (nottalking)
    :mrgreen:

  13. 13 Holy Cross 10/10/2009 at 12:53 AM

    you guys just too overdo it.

  14. 14 lambrtz 18/10/2009 at 4:53 AM

    @Frea:mrgreen:

    @sora9n
    Eee…ga ngerti TC.:mrgreen:

    @Holy Cross
    …does it mean we have to be menye-menye more properly?๐Ÿ˜•๐Ÿ˜›


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




lambrtz looks like this

Me

You can write comments in any language that you want, but please bear in mind that I only understand 4 languages: English, Indonesian, Javanese and Malay.

Archives

Categories

October 2009
S M T W T F S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Click to view my Personality Profile page